12 September 2011

Contest Pertama Askarrpink




saya di-tag oleh tuan punya blog yg pinkpink itu !! wahh ... nihh contest pertama dea & for the first time jugak aq join contest2 sgale bagai nihh . HAHA
let's begin ~

Procedures.
1. Terbuka kepada semua bloggers daripada Malaysia sahaja.#saya warganegara yang asli :D
2. Wajib follow Blog Askarr Pink.
3. Buat satu entry, bertajuk "Contest Pertama AskarrPink" 
4. Letak banner askarrpink yang dekat atas tu dalam entry, linkkan terus ke entry ni and lengkapkan slogan ini;
"Saya suka Blog AskarrPink kerana......." (tidak melebihi 20 perkataan)
5. Tag sekurang-kurangnya dua orang blogger.
6. Postkan link entry korang pada bahagian comment.

Hadiah.
Simple contest means simple prizes also kan? Hahaha..

1) Header transparent + hover (macam header aku sekarang ni)
2) Blog review

Berapa orang pemenang bergantung kepada bilangan penyertaan. Kalau penyertaan kurang daripada 20 orang, contest ini terbatal secara automatic.

Pemenang akan diadili melalui.
1) Slogan paling menarik.
2) Kesesuaian blog korang dengan header yang aku design.

Tarikh tutup.
Bila bila masa aku rasa dah ramai sangat yang join (ni kes perasan ada org nak join ke tak la ni kan? hahahaha).


 suka blog AskarrPink sebab blog tuh comel sesangat, tuannya pon comel ... entry dea sume bestbest !
senang cite blog tuh hebad !

TAG :

tiga org sudah ditag . aq pon tak sure bole mng ke tak ... but why not kite mencuba kann ???

2 comments:

  1. thanks join :)

    and, jangan lupa tinggalkan link penyertaan awak ni kat bahagian comment entry contest kite ye. takut terlepas pandang :)

    ReplyDelete

Adios, 2023!

 Assalamualaikum, hai! How's 2023? Orait ke tak orait? Kalau untuk aku.. ya alhamdulillah. Better dari tahun tahun yang sebelumnya. Nak ...