28 September 2011

Gelagat Kami ;)

tadi kan .. mase kat sekolah ... aku dgn kwn2 sume tetibe amek name buah-buahan and jadikan name gelaran kitorang . haha ! nihh sume pasal semalam lahh ~ idea aku nak pegi club pakai costum buah-buahan .. nak buad kelainan lahh konon ! kahkah ~ #jangan salah faham tau , kami sesaje jea cakap pasal club tuh~ ade orang buad macam tuh tak ? kalau ade waa salutttttt lahh ! HAHA x'D
aku tak tau nak post ape sebenarnye .......... #yangdekatatastuhbukanceritake? =="
okay nak bagy korang tengok gambar pulak . lalalalalalalala ~

okay let me introduce sape disebalik buah-buahan yg comel tuh . haha
kelapa -- dyana (cik pa)
tembikai -- fyza (cik tem)
strawberi -- fatin,aku laa tuh ! (cik ri)
pear -- lyana (cik pea)


ghahahaha ! layankan aje laa kawan :)

No comments:

Post a Comment

Adios, 2023!

 Assalamualaikum, hai! How's 2023? Orait ke tak orait? Kalau untuk aku.. ya alhamdulillah. Better dari tahun tahun yang sebelumnya. Nak ...