03 November 2011

Exam is Over !

Alhamdulillah exam last year dah habis and can't wait for school holiday ! *betul ke aq speaking tuh ? maaflahh tak reti speaking tapi nak jugak xD but overall exam nihh tak memuaskan hati aku langsong ! Yes i'm very serious with that you know . Erghh so sad ~ ingat lagi tak entry aku yang pasal first week tuh ? kalau tak ingat bace laa .  Dah ingat / dah baca ? Yeah now i realise that i'm really2 do a BIG mistakes even it seems like small matter . OMG what's wrong with you fat ?? *ehem! fat tuh bukan beerti gemuk! classmates saye panggil saye baby fat. HAHA. shortform from fatin become fat -,-  bukan setakat kena potong markah ! tapi memang layak dapat "0" . How do you feel when you know that u will got zero marks for ur paper ? rase macam nak jerit kat semua orang YEAHH I'M FINE AND I'M HAPPY TO HEAR THAT ^^, satu perkara lagi yang aku dah lame sedar and baru nak TERsedar , aku selalu nervous time exam ! bila dah rase puas dgn revision yg aku buat , yeah confident gila ! yakin dah yg aku sure boleh jawab and tak buat silap lagi mcm exam2 yg sbelum nihh . Tapi bila dapat paper and tengok jea soalan , automatik otak aku akan delete 60% ap yg aku dah study tuh . dah laa bukak paper jea teros nampak soalan rumusan ! sedehhhhhhhhh T_T ehh kalau paper laen dapat 0 aq bole terima lagi tau ! skarang nihh aq tengah cakap pasal paper BM ! BM ! erghhh ,, skrg nihh aq bergantung pade krgn and bhgian yg laen2 tuh jelaa , kalau aq failed jugak . Ohh maii godd just cool lahh babe ! HAHA xD *okay jangan ikut perangai aku . Esok dah kena pulangkan buku2 teks yang aku pinjam dari SPBT , dah kemas pon . . rase sayang pulak nak pulangkan buku2 tuh , tapi nak buat macam mane kann , bukan milik kita T_T . One more thing yang aku rase macam tak percaye ,, lepas nihh aq akan jadi budak form 5 ! berangan dolu2 ingat form 5 lahh senior sekolah tuh , but since form 6 dah ade. . . so i'm always be junior under them , but i'm senior for my adek2 yang form 1234 tuh . huarghhh huarghhh huarghhhh xD ingat 11/11/11 nihh nak hangout dgn dak2 , mcm last year , hangout 10/10/10 . terbaikk . . haha ! tapi kami kesempitan duit and decide nak hang time birthday cik tem nanti (23/11/11) . Doakan result saye okay ye :')

No comments:

Post a Comment

Adios, 2023!

 Assalamualaikum, hai! How's 2023? Orait ke tak orait? Kalau untuk aku.. ya alhamdulillah. Better dari tahun tahun yang sebelumnya. Nak ...