12 August 2012

Hye Rainbow !


kau hadir tanpa ku sedari ~ mengisi kekosongan hati ~~~
wuwuwuwuwu mianhae ..... terjiwang xD
assalamualaikum :)
Hello rainbow, bye rain :')
Thanks Allah for accepted my pray... letting me to let him go from my life. Biarkan dia bahagia dengan pilihan hati dia. Dia nampak happy bila berdua. Bukan itu yg aku nak? Tengok dia happy. Bukan ke aku dah janji pada diri sendiri, no matter what. Siapa pun yg dia pilih, he deserve it. Mana boleh nak salahkan dia kan? Dah aku yg tak bagitau. Adil ke untuk dia kalau aku benci dia? Sedangkan dia TAK TAHU apa-apa. Sekejap jea aku dah bole terima semua kenyataan tuh. Allah dah tunjukkan dia memang bukan yang terbaik! So kenalah terima... Allah hilangkan crush dari hidup aku, then Allah hadirkan orang lain pulak dalam hidup aku. Mungkin Allah nak tunjuk yg dia lebih baik daripada crush? Kita mana tahu kan? Betul cakap kau R, Allah nak tunjuk yang dalam dunia ni bukan crush sorang je yang terbaik. But still ada lagi yang terbaik daripada crush. Kita tak minta pun semua ni terjadi kan? Tapi rancangan Allah tu lebih sempurna daripada apa yang kita rancang. I don't want banana fruit two times. HAHAHAHAHA xD
no more crush crush. NO CRUSH, NO PAIN, NO MORE AINAN TASNEEM. ehhhhhhhhh~
hahahahahah! K forever AT :) *tiada kaitan sama sekali*
We come to love not by finding a perfect person, but by learning to see an imperfect person perfectly. Have you ever wondered which hurts the most? saying something and wishing you had not, or saying nothing, and wishing you had? so me choose to "SILENT" . God please *fill in the blank* :)
haha no idea bye xP

No comments:

Post a Comment

Adios, 2023!

 Assalamualaikum, hai! How's 2023? Orait ke tak orait? Kalau untuk aku.. ya alhamdulillah. Better dari tahun tahun yang sebelumnya. Nak ...