29 July 2012

Love Notes


assalamualaikum :)
Izinkan saya untuk berkongsi cenderajiwa saya di blog saya ni ya? Bukan untuk menyakiti sesiapa, tapi saya harus meluahkan perasaan yg dah lama terpendam. Sekiranya anda rasa tidak sanggup untuk membaca ayat-II jiwang saya yg mungkin akan membuatkan anda muntah darah & sekaligus membatalkan puasa anda pada bulan Ramadan yg mulia ini, tolong jangan baca entry ni. Saya dah bagi warning kan? Harap tiada siapa yg akan baling selipar jepun kat saya :3
ayat aku kat atas ni dah mcm pfffttftftt :*

Dalam hidup ni, semua orang mesti rasa nak menyintai & dicintai kan? Senang untuk kita menyintai seseorang tuh, tapi tak semua merasa dicintai. Itukan lumrah, no matter what we have to accepted it right? Maafkan saya cinta kerana telah mengibaratkan kamu seperti rumput tersembunyi di gunung yang jauh, walaupun ia makin subur.. tidak ada siapa yang tahu. Sorry I didn't mean to keep a secret, but I had too :\
I dont want to hurt my heart. But I accidentally let others know my big secret, and now I've to faced all of this. Without support from anyone, I could continue to fall. But I do not want! I'm sorry madss, I do not know that you also love him :\
I regret starting it all, kalau aku tau crush kau "dia" aku takkan buka mulut & cerita apa yg aku pendam selama nihh, and mesti aku takkan rasa serba salah mcm sekarang ni. Kebenaran tu sebenarnya indah. Untuk memilikinya tidaklah mudah, terpaksa menempuh jalan yg susah. Jalan yg susah itulah ramai orang yg gagal menempuhnya. And I'm the one of them :'\
 I'm so sorry & I meant it :\
Biarlah lama mana pun aku jadikan dia crush aku, biarlah lama mana pun aku pendam semua ni, biarlah lama mana pun aku simpan semua ni, tapi aku tak sanggup hilang kawan sebab sahabat tu saling menguatkan & cermin jernih yg jelas melihat kelebihan & kekurangan kita penuh jujur. Jika airmata memang mampu tepiskan duka maka menangislah. Jika kata-II memang boleh menghapus luka maka bicaralah... Aku tak tau nak share dengan siapa lagi, that's why aku share kat sini, at least aku dapat legakan sikit perasaan ni :)
Biarlah aku berjalan dengan penuh HARAPAN. Walau hidup ni tak selalu BAHAGIA.. SEDEKAHKANLAH satu SENYUMAN, walau dihati tak mampu lagi bertahan :*
Please jangan apa-II kan persahabatan kita :'\
I'll try to forget him even I know it slowly hurt me  ;'\
Thanks R for being there for me, aku share dgn R sebab aku tau dia jauh dengan aku and aku rasa macam "R tak satu skola dengan aku, at least aku tak bengang kalau cerita kat dia." HAHA jahatkan aku? Sorry R. I Love You, keep share your story, I'll always be there for you  xD





No comments:

Post a Comment

Adios, 2023!

 Assalamualaikum, hai! How's 2023? Orait ke tak orait? Kalau untuk aku.. ya alhamdulillah. Better dari tahun tahun yang sebelumnya. Nak ...