03 January 2013

Boleh Ke?


Assalamualaikum (:
Boleh ke? err boleh ke aku buat semua tuh? boleh ke? sebelum nih tak pernah pun "dekat dekat" dengan orang yang aku tak kenal. Apa lagi yang berlainan agama. Tensionnya! Macam macam bayangan dah ada dalam kepala nih. Macam mana kalau... how if... err whatta -,-
Harap aku diterima dengan baik. Diberi tunjuk ajar dengan baik. Dan yang paling penting dilayan dengan baik. Bukan boleh percaya sangat dengan hati nih. Sensetifnya lain daripada yang lain. Bukan boleh percaya dengan mata nih. Selalu sangat berlembut dengan air mata. Bukan boleh percaya sangat dengan riak muka nih. Selalu sangat gagal bila nak berpura-pura. Takutnya! Harap Allah mudahkan segalanya. Takda rezeki untuk Farah. Sorry Farah. And that's mean I have to move on by myself. Inilah yang paling menakutkan! Sebelum nih buat semua benda mesti dengan someone yang aku kenal. Tapi kali nih lain sikit. Padah terlalu manjakan diri sendiri. Semuanya nak berteman. Nak ditolong. Mungkin dah tiba masanya untuk aku bergerak sendiri. Belajar sendiri. Hadapi semua situasi dengan sendiri. Mungkin ini yang terbaik? siapa tahu kan. Mungkin juga ada hikmah disebalik semua nih? siapa tahu kan. Harap macam tuh laa. Omo rasa macam tak percaya pun ada. How I miss being a student :\
In Shaa Allah I Can Do It Very Well :)

"Kita merancang, Allah juga begitu. Kita mahu ini, Allah bagi itu. Aturan Allah itu rahsia. Dan rancangan Allah itu adalah yang terbaik."


No comments:

Post a Comment

Adios, 2023!

 Assalamualaikum, hai! How's 2023? Orait ke tak orait? Kalau untuk aku.. ya alhamdulillah. Better dari tahun tahun yang sebelumnya. Nak ...