10 February 2013

Gong Xi Fa Cai


Assalamualaikum :)
Gong Xi Fa Cai! hoho. See mentang-II rini CNY, tajuk entry pun cemtuh. haha. Semalam rehan text, ade laa mende yang dia cerita. haha. Then rehan tanya "bila nak hang sama?" aku ajaklah dia pergi giant sebab kebetulan nak jumpa fara semua. Tapi dia tak jadi pegi sebab hari nak hujan. Dia nek moto jee, basahlah dia kalau hujan kan. Then takpelah, jumpe lain kali jee. Sebelum pergi dia ada call, first time dengar suara dia after a few years. Comel doh suara kau. ahahaha xD
Then pegi sana berdua dengan tirah. Dah sampai tuh terus pegi kedai fara. Nadia yang nampak aku sebab fara tengah layan customer, then aku cakap kat nadia "aku gie tempat lain dululah." Pastuh masuk dalam nampak pijot, dia buat macam tak kenal jee, eh sedihnya. hahahaha xD
Cari dyana tak jumpa then pegi kedai fara balik, dia bagi angpau. Ahmei suruh dia pass kat aku, tak dapat nak jumpa ahmei sebab dia dah balik kampung. Baik tau ex boss aku tuh, haha. Tengok-II beg kat kedai dia, nampak tak beg yang belah kiri tuh? adik minat  beg tuh tapi macam tak sesuai bila dia pakai. So dia ajak pegi tengok beg kat kedai lain, then dia nak yang belah kanan tuh pulak, okaylah. Boleh guna nak pegi jalan ke, nak pegi tuisyen ke kann.. harga beg tuh RM79 tapi dapat less RM47. Uncle kedai tuh cakap "wahhh you sayang adik ea." Hahah mendeee. Dah tuh pegi tengok tudung pulak, belikan laa dia tudung satu, belikan mak tudung satu. Adik cakap rimas, nak scarf, belikan dia satu scarf. Hhaha. Then gie kedai fara balik aku amek beg yang adik minat tuh, beg tuh baru sampai, fara dengan nadia pun minat beg tuh, haha nadia cakap "kau jangan beli! beg tuh aku punya!" waa dapat dululah weii sorry to sayy xD
Kat kedai tuh kita bertiga gelak-II macam hapee jee, happening gila xD
Dyana ade datang jugak kat situ dengan geng cashier dia. Tapi sekejap jehh, okaylah tuh dapat tengok muka. haha. Adik cakap dia lapar, bawak dia pi makan McD, nampak kiman tapi malas laa nak tegur, muka stress gila. haha. Adik cakap nak baju superman then belikanlah satu. Kat kedai fara tuh dia beli jam satu, fara call ahmei cakap aku datang kedai, terus ahmei cakap "dah bagi dia angpau belum?" haha ahmei ahmei.. fara cakap aku nak beli beg yg baru sampai tuh, harga dia RM59, tapi ahmei bagi less RM40. Whoaaa sayanggg ahmei! Baik gila dia tuh. Hhaha. Tak lama tuh adik ajak masuk hinode shop, nak cari ape ntah, then dia cakap nak earphone, dia amek warna putih pink, aku amek warna hijau. Padahal dia baru beli earphone rituh. Sebelum balik tuh masuk dalam jap beli barang sikit. Bayar kat dyana jee, dyana cakap rabu depan nak keluar, fana ajak gie tengok wayang. hoho untunglerrr >.<
Dah pukul 8 tuh baru kitorang balik. Nih satgi nak balik umah maklong dah, tirah cakap nak ikut skali, okaylah tuh, kalau dia tolong-II kat kedai dapat jugak duit kennn. hihi byeeeeeee

No comments:

Post a Comment

Adios, 2023!

 Assalamualaikum, hai! How's 2023? Orait ke tak orait? Kalau untuk aku.. ya alhamdulillah. Better dari tahun tahun yang sebelumnya. Nak ...