17 December 2012

Friends , Family I

*motif gambar tidak diketahui*

assalamualaikum :)
semalam kamek pegi wedding abg pyka, kamek pegi dgn fara, syera, nad and nopy *krik krik krik* aku sorang jaa budak kelas TM yang pegi, err sedih! budak laki empat orang jaa, tu pon arab dgn max sampai lambat, daus dgn shah dah datang dulu, tapi dorg stay dulu kat dpn skola tuh. busy betul tengok si pyka semalam. terkejar sana sini. haha happy dia nampak kitorg. masa dia datang tuh kitorg tgh makan. *dia dari homestay* dah lepas makan tuh daus ajak gie jusco, tapi.. aku dah cakap dgn dyana nak datang giant, so pegi giant laa lagi bagus. hahahha. hah! sebelum pegi tuh aku tweet nard dulu *ada dua nadia, tanak keliru*  ajak dia pegi sama, rumah dia dekat dgn rumah pyka gerenti dea dpt jemputan punya kenn? so nard pun okay, lepas keluar skola rendah, kitorg penah jumpa sekali jehh mase f2 pastuh takda dah. aku suruh arab pi amek nard kat rumah dia tapi arab malas. haha then lepas makan tuh tunggu laa dia, lamanya lahaiii, dia cakap nak solat dulu. nak dekat pkol 3 pun tak sampai lagi, hahah lastly dia sampai jugak, dia cakap dtg nak jumpa aku jaa, haha. then dah bebual suma, aku ajak dia pi kat fara tapi dia tanak, malu katanya sebab kat situ ada nopy dgn nad, haha kalau aku pun aku segan nak pi. then aku pi kat fara jap, tetibe ad org kacau nard, dia terus pi kat kami. haha lawak. *dah kenapa aku dok main pi pi nihh?* then sebelum balik tuh kami bergambar dulu. gambarnya dok tau lerr kemana, epul yg snap. termasuk kat album pengantin agakya. Lol. balik tuh aku suruh abah amek, adik ikut sebab aku nak bawak dia pi jenjalan kat giant, lahai giant je punn, nak jumpa dyana senarnyaaaa. hoho dengan baju kurung bagai, tetibe nmpk si kembar fizas ke fizis, dia senyum-II, then depan dia dyana tgh lambai-II. hahahahah xD
pastuh nmpk pijot tapi dea tgh busy. tak nampak aku pun.. ingat nak tunggu dyana rehat. so aku dgn adek jenjalan laa, tetibe nampak cikgu raja, aku tak perasan pun mula-II sebab aku tengah text dyana. dia dh lalu sbelah baru aku terperasan. tengah jenjalan tuh tetibe terpandang sorang mamat nihh tengah dok tengok aku sambil senyum-II, Lol Mohd rupanya xD 
pastuh masa kat foodcourt terserempak dgn mizi, dea mcm terkejut gituh, hahah aku senyum jaa. then ajak adek gie beli mcflurry oreo, tetibe dari blakang ada suara lelaki "ye cik nak order ap?" aku pusing blakang terkejut kiman. hahahaha sajaa nak sepriseee, sangat laa kan~ pastuh tunggu dyana lama sangat, aku dah pening, then call abah suruh amek, masa nak keluar tuh terserempak dgn dyana, sempat bebual skjap jee. jadilaaa drpd tak dpt terus kan? dah sampai rumah lepak-II tengok tv sume, then aku tanya laa mak, takda gie memana ke mlm nih ? bosan kodd dok rumah, nak keluar sendiri tak boleh, nak pegi giant tuh pon dah kena bebel-II, hah nak pegi memana pun laa tak boleh -,-
then abah bwk gie jusco permas, nak ngabiskan voucher, masa tengah pilih baju tuh tetibe ad org sweetsweet, aku pandang, dalam hati "sape dia nihh?" tengok betul-II, laa najia ananda rupanya. hahahaha dia tegur aku tapi dia cakap tak ingat nama aku. haa sampai hati. hihi yela dia mana rapat sangat dgn aku, aku kenal dia pun masa f2 sebab masuk klas RK, pastuh dia pindah permas. then gie makan kat stulang, nak balik tuh kereta kena halang, so tak boleh nak keluar, then lepak laa tepi laut, banyak bintang tapi bulan takda. bestnyaaa... memang tu laa yg aku nak, malam-II lepak sambil tengok laut, bintang and bulan *tapi bulan takda :\* pukul 11lebih balik, macam biasa, pening. haihh selalu sangat pening, ingat nak tidur terus balik tuh, tapi tak boleh tdo pulakkkk. hmm lastly tertido andd pagi esoknyaaa......

maaf kalau ada typo pepandai betulkan, aku sangat malas nak baca balik entry nihh, 
as usual aku tengah pening sekarang nihh, ad lagi cerita senarnyaa
tapi... arghh pening! nak tido!
so sambung esok okay?
Friends, Family II
bye :')

No comments:

Post a Comment

Adios, 2023!

 Assalamualaikum, hai! How's 2023? Orait ke tak orait? Kalau untuk aku.. ya alhamdulillah. Better dari tahun tahun yang sebelumnya. Nak ...