20 May 2013

20th of May

Assalamualaikum :)
Macam dah lama jehhh tak update blog nih.. eh ntah laa hihi.
Hmm nak habak maii nih, rabu lepas ada taklimat pasal PSV, okay dah dgr punya dgr, hmm bukan seperti yg aku jangkakan. Memang org cakap seni senang skor but the problem is, aku mana gheti lukis mcm tuh T_T
But then bila fikir balik, tu jelah subjek yg aku memang nak. Daripada amek Pengajian Perniagaan... minat aku cenderung ke arah seni. Masa sesi dialog dgn pelajar tuh memang aku byk tanya. Tapi senior cakap diorg pun takda basic seni and memang tak minat seni langsung but diorg boleh skor. Sem 1 memang ahh, teori jeh sume, masuk sem 2? Dah start kena lukis2 bagai. Okay aku memang pernah lukis, tapi setakat buat cuci mata sendiri, puji sendiri, happykan hati sendiri. Siapa yg tak happy bila diri sendiri dapat buat benda yg tak pernah dia buat seumur hidup? Think. Sem 3 lagilah tak payah cakap, senior pun tak merasa lagi. Agak susah sebab kena buat kerja outdoor and kena communicate dgn org ramai. haihh it's okay. Then confirm! Seni pilihan subjek sayaaaaa >.<
Khamis tuh hari guru + birthday dyana. Semua okay, hmm that day saya pakai baju kaler merah, tersama pula dgn dia. hihi. Then dia mintak nak amek gambar dgn kite. Ahahahahah velly le awkward. Then after 3times dyana snapkn pic barulah rasa puas hati, akulah yg puas hati, dia tatau laa. ahahahaha. Tapi gambarnya takda, eh ada, tapi kat dia.. Then balik tuh dia ckp dia rasa mcm nak demam. Pity him :(
And meee! Until today my condition not good at all. Rabu lepas demam, batuk sikit2. Then dah okay. Sabtu tuh kena masa kat ghumah maklong rasa mcm demam balik, batuk pun get worst. Tekak sakit gila macam bengkak smething like that. Biasanya kalau nak selsema mesti tekak akan rasa annoying gila but this time tak, dia rasa perit sakit then ada rasa darah2 sikit, luka maybe. Ahad tuh pegi Pra L, then petang tuh terus sambung amali. Driving class was awesome. ahahahah. Baru first time kodd drive, cikgu reza ckp kalau dia jadi bf aku dia tak bagi aku drive, daripada bergaduh baik dia yg drive. ahahahah serabai gila. Hello standard aaa tuh 1st time bawak, at least mereka rasa naik kereta bukan naik kuda. wkwkwkwkwk *k ketawa ni annoying sangat* then balik tuh lepak RR sat, pekena Coconut Shake dgn roti bakar. Degilkan even dah batuk2 still nak minum cemtuh. Alaaa skali tuh je kodd. ngehngeh. Then balik then hmm tanak cite dah :\
Okay rini dengan malasnya aku gagahkan diri jugak untuk ke sekolah. Ada taklimat MUET from Sir Afran. ahahahha best! Then kena buat drama MUET untuk persembahan hari rabu nihh. Cikgu Afran cakap sape tak dtg Jumaat lepas buat satu group, yeahhh yg tak dtg sume dak JJ1. Cikgu cakap nih group budak nakal. Hahahah ntah ape laa jadi rabu nih..
Idk why harinih macam banyak makan jehh, tadi kat sekolah tak hengat beli nugget dgn hawt dawg. Haha biasanya beli nugget jeh, tu pun tak habis, pijot yg habiskan. But this time semua aku habiskan sorang. Weird. Then balik ghumah makan laksam dgn jemput2 pishang. Tuh pun laksam tak habis. Makan ubat then tdo. Bangun tdo makan mee kantonis, aumm dapnyeee. Selalunya makan nasi amek satu senduk jeh dah cukup. Kenyang gila! Oh mungkin aku dah bosan makan nasi. Lol over kann.
Okay batuk nih sangat annoying, rasa macam nak semput pun ada. Oh no janganlah! Seksa v.v

No comments:

Post a Comment

Adios, 2023!

 Assalamualaikum, hai! How's 2023? Orait ke tak orait? Kalau untuk aku.. ya alhamdulillah. Better dari tahun tahun yang sebelumnya. Nak ...