31 May 2013

31st of May

Assalamualaikum :)
Makin hari makin cepat rasanya kau nak pergi tinggalkan aku kan Dyana? tinggalkan PG's. Tinggalkan kenangan kita. Eh, tak tak! Tak boleh tinggalkan kenangan kita! Kau kena bawak pi sana. Hmm rini aku nak kena pegi GP, esok dgn ahad ada klas. Semalam masa kau bagitau tuh, aku terkejut sangat tau! How come? Tapi takpalah, aku pun dah cakap kat msg kan? tanaklah cakap kat sini, tak privacy. Takpe, yang penting kau kena cekalkan hati and fokus pada pelajaran kau nanti. Kat sana nanti jangan kusutkan fikiran dengan benda2 mcm tuh. Think positive. Kan Allah dah aturkan semuanya untuk kita? Kalau tak jadi macam nih, mesti akan jadi macam tuh, kalau tak jadi macam tuh mungkin akan jadi yang sebaliknya pulak kan? tapi pernah Allah atur benda yang tak best untuk kita? mungkin kadang2 ada terfikir, "kenapa Allah uji aku macam nih?" itu sebab Allah sayang kita. Dia nak kita berdoa pada dia, ingat dia, dia tanak cinta kita pada seseorang tuh melebihi rasa cinta kita pada dia. Hmm agak terkilan sebab tak dapat nak jumpa kau sebelum kau pegi Segamat. Tapi percaya tak yang satu hari nanti Allah akan aturkan semuanya untuk kita jumpa balik? Nanti kat sana jangan lupa aku tau? jangan lupa PG's, aku dgn PG's yg lain pun takkan lupakan kau. Jangan lupa doakan kejayaan aku dgn yg lain kat sini. Kami pun akan doakan kejayaan kau kat sana. Haha kita bukan baru terjumpa weh. Kita dah kawan 5tahun. Dah macam2 perangai yg kau nampak dalam diri aku. Macam tu jugak dgn aku, pijot and yana. Kalau kau terjumpa kawan yg macam kitorg, nanti kau kenalkanlah dgn kitorg ea? hihi. Aku buat entry nih sebab nanti kat GP aku dah susah nak buat mcm nih, belum tentu aku dapat buat and belum tentu jugak kau dapat baca sebab Ahad nih kau dah nak pergi kan? Nanti jangan lupa nyanyi lagu Sahabat Selamanya tau! Ni haa aku bagi kau dgr sat, kalau tak hafal lirik dia, haa aku bagi yg ada lirik sekali! Tapi sebelum dgr kau stopkanlah dulu lagu Najwa tuh. Kang jadi rojak pulak. Hohohoho


eeee suka sangat tau dengar lagu nih. Kalau tengah leka mesti ternyanyi lagu nih, pastuh mesti kau sambung. Tak pun kalau aku terdengar kau nyanyi lagu nih mesti aku sambung. Haha lagu nih happy tapi ntahlah, maksud dia sangat kuat. Cehhh mende aku cakap pun aku taktau. ahahahah! Hmm aku tatau nak tulis ape dah, ingat tau kat sana nanti jangan lupa aku. Dah dapat kawan baru jangan lupa aku. Kalau free tweet2 laa aku, aku kan on twitter 24/7 non stop. Aku memang suka perhatikan apa yang orang2 sekeliling aku tweet. Semua aku baca. Tapi aku diamkan aje, takkan nak menyampuk pulak kan. Boleh jadi silent stalker aku nih. Hahaha tapi kalau aku tido mmg aku tak replylahhh xD

Sahabat untuk selamanya
Bersama untuk selamanya
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya ~



No comments:

Post a Comment

Adios, 2023!

 Assalamualaikum, hai! How's 2023? Orait ke tak orait? Kalau untuk aku.. ya alhamdulillah. Better dari tahun tahun yang sebelumnya. Nak ...