21 June 2013

17th of June 2013

Assalamualaikum :)
Okay tarikh sebenar harini 21/6. Tapi nak buat entry yg 17/6 punya. Tanak campo2, cehhh yelah tuhh. ahahahaha. Okay nak dipendekkan cerita, aku tgh texting Dyana... then tetibe dyana tanya "kau dgn far dh bpe lme??" aku ckp lahh 7 otw 8. Haha mcm tak sangka pulak. Then tetibe dia bagi msg alaa2 org hntr msg birthday siap wish bagai. Aku tanyalah dia, "kau nih knp? nak wish pun tggulah 24 nnt." tapi agak terharulah dgn kata2 dia tuh. Thanks dyana :')
Dia ckp dia lupa tarikhnya, tu yg dia wish awal. Ahahahaha jadah dyana. Aku ingat tau special date kau! Sebab date tuh straight sampai terlanggar tarikh birthday aku. hahahahah. Then ckp laa mcm2, hmm hmm. Bila dah ckp2 pasal tuh termasuk cerita pasal muka pulak... nih conversation between dyana dgn pijot. Aku pun taktau sgt cemana tp aku buat alaa2 sama laa ea? hoho

Pijot: "Dyana, kitorg dpt jadi pengawas!"
Dyana: "Wahhh untunglah. Bestnya!"
Pijot: "Haha tapi kan, aku tak retilah.. aku nih bukannya garang punn."
Dyana: "Haha kalau fatin aku pcayelah, dia tuh mmg dah serius!"
Pijot: "Dia tuh jgn ckp, aku tgok muka dia masam jeh aku dah takut."
Dyana: "Haha dia tuh luar jeh nampak garang, tapi dalam hati dia... org yg betul2 kenal dia jeh tau cemana."

*terharu pulak dyana ckp cmtuh*

Pijot: "Fatin tuh misteri... takut aku."

Hahahahah lebih kurang mcm tulah dorg punya cnversation. Aku pun tak ingat detail. Jadah pijot ckp aku misteri. Tapi seriuslah, aku mmg susah senyum + jarang senyum + tak reti senyum. Semua tuh aku akan buat bila aku rasa betul2 nak senyum. Bukan aku tak cuba nak ubah bad habit tuh. Yeahh -____-

No comments:

Post a Comment

Adios, 2023!

 Assalamualaikum, hai! How's 2023? Orait ke tak orait? Kalau untuk aku.. ya alhamdulillah. Better dari tahun tahun yang sebelumnya. Nak ...